Känner mig översnöad

eller är det insnöad månntro?
Klen aktivitet för min del både på flickr, fotodagboken, här i idet och ute med kameran. OK, innevånarna i iden brukar bli in/översnöade den här årstiden och så är det kanske med mig oxå.
Idag är det riktigt snöväder, precis som vädertjänsten utlovat. Det blir säkerligen lite ljusare av det, men jag längtar till våren. På TV är det bara sport, ganska kul ibland men det kan bli för mycket av det goda. Till och med R har blivit mättad - han har somnat framför burken!
Själv har jag sett över mina finanser - konstaterat att jag förlorat 23% av mitt kapital genom att spara i fonder hos Skandia. PÅ ETT ÅR!!!! Nu var det inte så stora sparpengar men 23% är 23%. Vore jag optimist nu så sa jag att jag har iaf 77% kvar! Har bytt fonder nu, men hur ska man göra? Fortsätta spara eller hoppa av? Gnugga kristallkulan någon, och se vad resultatet blir. Meddela mig sedan....

Kommentarer

Anonym sa…
Har ingen aning. Köp skog, det står sig tydligen.
Anonym sa…
Även om det hade varit 100% kvar så räcker det inte till nån skog!
Anonym sa…
Såg på Ohpra.. där rekommenderade nån förståsigpåare att sätta pengarna i statsskuldväxlar?.. Eller nåt liknande??
Vad är det??
Anonym sa…
Tyck bara inte SÅ synd om mig! Jag har ju faktiskt 77% kvar!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!