Lite flärd på freda'n ....

måste man unna sig fastän det är magermånaden januari! Den här gången blev det franskt - kanske inte min favorit direkt, gillar naturell bättre! Men skiten under naglarna syns inte iaf och det är ju bra... Fick lov att ta bort det gamla först genom att lägga acetontussar på naglarna och linda om med folie - kände mig som han Sissorhand! Nästa gång ska jag sätta på vanligt tygplåster, fukta med aceton och sen på med plast/gummihandske. Det tror jag ska funka bättre.
annars var det jobb som gällde idag, lämnade över (för andra? gången) till Lena hos OlleB, hoppas att det var forever nu då! God mat - njae, rester! - och gott vin på kvällen, sen tittade vi på Let's dance och jag stannade uppe för att se Terminator II. Vilka effekter i den filmen!!!!

Kommentarer

Brittis sa…
Är du säker på att det är så nyttigt i längden att låta aceton verka under lång tid på naglarna? Det löser antagligen upp keratinet som bygger upp dina naglar. (ev är det avundsjukan som sticker upp sitt fula tryne)
Anonym sa…
Fina - va avundsjuk jag blir... Kram A
Anonym sa…
För dyrt..*S* jag kör med enkel förstärkning och ljusa lacker, så slipper man allt strul.
Brittis sa…
Rodnande: Jag tar till filen och gnider lite. Naglarna blir kortare o kortare men jag stavar inte fel i bloggen (inte pga naglarna i alla fall), vinner tid och det blir billigt.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!