Skämmas!

är vad jag får göra! Den där nymodigheten med 'Bloggar jag följer' ställer ju till med att jag skäms när jag ser hur längesen det är sen jag gjorde nåt inlägg!
Bättring utlovas!
Så här kom det - räcker det?
Nej, lite mer hinner jag med innan vi ska ut på dagens friskluftinsugning, få se i vilken form det blir. Igår lovade R att han skulle köra mig på 4-hjulingen ut till eldskäret, men vädret är ju lite trist; småblåst och ett par tre minusgrader. Ingen sol heller! Förresten så sitter han ju klistrad framför Vinterstudion, det har varit både alpint, längdåkning och nu skidskytte. Lite bra medför det, jag får ju egen tid och behöver inte ha dåligt samvete då i alla fall.
För övrigt så känns det lika grått och trist inom mig också. Förstår inte varför...

Kommentarer

Anonym sa…
Gullet - det gråa och trista inom dig kommer sig säkert av ditt misslyckande med att få rätt färg på delar av buketten i din Fotodagbok. Fixa det så mår du bra se´n. *S*
Anonym sa…
Nu är det så att jag tycker att färgerna är fina i buketten, bara det att hon - människan - stoppade ner kryssen för långt! Så det så!
Men kram ändå - hoppas du mår bra nu!
Anonym sa…
hmm.. ta en promenad.. och värm sen lite glögg.
När jag säger promenad menar jag en på 15 minuter sisådär.
Gå upp och kolla om det står några rådjur i korsningen? Det räcker. Har du dessutom tur, får du kanske några fina kort?
Själv syr jag så att armen somnar..*S*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!