Dåliga samvetets dag

Började med att jag dödens trött (var vaken alldeles för länge i natt) vaknade till väckarklockans plingande. Fick väl lov att masa mig upp för IDAG VAR DAGEN D! Dagen då jag skulle till Comax igen efter ÅR av inaktivitet! Himmel och pannkaka, vad hade jag gett mig in på? Blev andfådd bara av att tänka tanken, men skam den som ger sig! Fixade frukost och packade väskan. Letade fram mina 30 år gamla cykelskor, den ena har Ritzie ätit upp sulan i, men de har varit med mig ända sen Comax föddes! Ett par byxor, träningströja, handduk, hårputsmedel och rena underkläder för hemgången liksom en ren tröja. Jag glömde inte min Blomstra-flaska! Så var det bara att packa sig iväg. Jobbet då? JA, det struntade jag i! Tyckte egentligen att det var skamligt att inte vara ute när det var så otroligt vackert väder, klarblå himmel och gnistrande snö. Jag måste säga att jag klarade mig igenom spinning-uppvärmningen, därefter stepp, samt tidro med efterföljande streching utan större problem. Roligt var det oxå, så jag måste väl ta mig dit igen. Sen badade jag bastu med gubbarna, det är ju jätteskönt.
Dusch, bowlinghallen för bokning av tid till nästa tisdag, hem, lunch, måndagsmålarna - så såg resten av min måndag ut. Jag har kollat in sista delen av Stormen också, den var ju LITE bättre än andra avsnittet för det var fruktansvärt dåligt!
Kolla bilden noga så syns stålskenan inne i skon!

Kommentarer

Brittis sa…
Kul att du har Blomstraflaskan kvar. Den har ju hängt med dig sedan gammalt på golfrundorna också, om jag inte minns fel.
Snacka om återvinning!
Anonym sa…
Duktig tjej! Så länge det är roligt så är det rätt! (att det är trögt att ta sig dit.. ja, det går över. Kommer du ihåg att det nog var träningen som räddade livet på dig då förut?..Vem behöver mer morot??)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!