En riktig slappardag

som ägnades åt lite knäppt knäppande, slalomåkning - jaja, bara i TV förstås, en tripp till CO i Insjön för att inhandla en omgång telefoner då våra lagt av. Nåja, jag har talat om det länge för inte nog med att siffrorna på displayen står närmast på varandra, det är inget lyse heller, så där har man fått stå under kökslampan och tittat med förstoringsglaset innan man kunnat svara. Måste kolla vem det är förstås. Nu har vi i alla fall fått tre med lyse och vibrator tror jag! Bilden idag är självporträtt! Flera stycken!

Kommentarer

Brittis sa…
Ett fyndigt, smart sätt att försynt visa sig i mångdubbel upplaga eller vill du bara visa hur välputsat silver du har? *er*
Jag sa…
njae, välputsat är det definitivt inte! Sitter en loppa/flugskit eller vad det nu kan vara på skeden längst till vänster som bevisar min oskuld till nåt sånt hemskt som att putsa silver!
Anonym sa…
*asg* Du vansläktas inte, syrran. Tord o jag ska för hundrafemtionde gången hoppa på FlyLady. Denna veckan är det köket som gäller. Ska tömma sophinkar och skura av dem.. Silvret är klart överkurs!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!