I går - söndag

ytterligare en dag då det inte hände så mycket, jo jag var tvungen att träna lite inför måndagens besök på Comax! R ville ha en tidning så jag tog stavarna och bekväma kläder, smög på mig 'lilla' kameran utifallatt....
Sen masade jag mig till macken men på hemväg kunde jag inte låta bli att leka lite. Har ju läst om de som kastar upp kameran i luften och har lång slutartid. Får till lite lustiga kort på det sättet. Men jag är ju för försiktig, så jag knöt fast bandet runt min handled och sen svängde jag med kameran åt alla möjliga håll. Det blev rätt kul. Enda är att jag nu fått dåligt rykte här i byn, det kom nämligen ett par tjejer bakom mig när jag höll på att 'vinka' och fixa upp mot den mörka himlen. Det hann ju bli mörkt innan jag kom hem!

Kommentarer

Brittis sa…
Tjusigt!
Men du förklarade väl för tjejerna att du försökte fota spöken?!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!