Jag hade rätt!


Ännu en dag med bilderna kvar i kameran. Vänta och se! Den här tycker jag blev kanon!
Jag hade rätt! Kände verkligen av gårdagens stavgång idag när jag skulle bowla. Det gick inget vidare förrän allra sista omgången, då hade jag bytt till lite tyngre klot och 'bara slog'. Då blev det några strajkar (sv för strikes! hihi)
Tittade på ishockey Mora-Björklöven på TV, Björklöven vann. Ska försöka lägga mig tidigt. Har haft väldigt roligt både åt Nannas grönsakshantering och filmen på Nallebrors blogg! Till och med R skrattade!

Kommentarer

Brittis sa…
Skadeglädje är den enda sanna glädjen i livet, sade vår kristendomslärare (som det hette när det begav sig).
Kylin, eller liknande hette han och var religionslärare på Samrealskolan i Rättvik på 50-talet.
Anonym sa…
Det var väl aldrig Sten Kyhle?
Brittis sa…
Visst var det han!!!
Brittis sa…
Förresten - var finns han nu för tiden?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!