Nu har jag gjort det lätt för er!

Idag blir det ingen bild, men ni får en enda blogg att kolla in. Vinteridet är raserat och kommer nog ej att uppstå igen. Nu är det fotodagboken som gäller. Det blir väl enkelt och bra, tycker jag.
Leksand har spelat ishockey idag på bortaplan, de vann med i alla fall 5-1 över Almtuna. På fredag spelas sista matchen i grundserien. Sen blir det kval, och jag är lite kluven till hur det skall avlöpa,. Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Det är roligare att gå hem från en match som Lsd har vunnit än efter förlustmatcher. Därför kan det väl vara bättre med allsvenskan. Men jag fattar inte hur klacken ska orka - år efter år!
Snart bär det av..............

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!