1 mars

och jag är så glad för min prickiga blomma! Den är så fin och pryder verkligen sin plats i fönstret. Få se hur länge den trivs. Har faktiskt gett den en liten dash med vatten.
Vasaloppet, 5-milen, ruggigt väder utanför fönstret. Vad blir det då, jo timmar framför datorn. Har picklat lite med mina bilder, skrivit flera inlägg, men trots det så har jag missat att lägga upp söndagens dagboksinlägg! Får bli nu istället.
Gissa vad jag höll på med inatt! Först såg jag Babel med Brad Pitt, den höll på till efter midnatt, sen skulle jag stänga av datorn. Nejdå, kom på att jag skulle kolla flyLady, så nu har jag bestämt mig för att ta henne till hjälp lite. Det går väl bra åtminstone den här veckan, vi åker ju till Lisboa på torsdag! Shine your sink - det är vad jag ska ägna mig åt på kvällarna. Inte sitta framför datorn tills klockan blir över ett. Därför är jag så trött idag - shit!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!