Long time no see

Dumt att kalla den här bloggen för Fotodagbok med tanke på hur sällan jag skriver nåt. Där ser man, idén höll i 2½ månad! Men det blev gonatt med kreativiteten och författandet, för mycket att göra och lite vinterdepression kanske. Men nu ljusnar det och jag har greppat kameran igen även om det inte blir så mycket. I och för sig bra, då jag har tillräckligt (40000 ungefär) med bilder i datorn, 99% ren skit. Hur jag ska kunna sortera bort fattar jag inte, men när jag får pension......

Den stackars hacke hackspett flög in i glasväggen igår, men han repade sig så småningom. Tack och lov! ....och den stackars katten har legat ute hela vintern och blivit lite tilltufsad den också, hmm

Kommentarer

Anonym sa…
Du duger ändå, lillasyster!
/BM
Gunilla sa…
*puss på're* syrran.
Har du provat sätta upp små svarta siluetter av rovfåglar på glasrutorna?
Jag har satt upp små bilder, tagna från internet... och det gör att fåglarna vågar äta i fågelbordet ca 6 meter bort- men peppar, peppar- ingen flyger in i rutorna..

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!