Håll tummarna idag

Jag ska nämligen spela match (golf) mot en dam som spelar dagligen! Hur kunde jag vara så dum att jag anmälde mig till TVÅ matchserier, både damer och för klubben? Måste spela fyra i vardera gruppen. En avklarad i måndags då jag åkte på pumpen på sista hålet, illa! Så har jag faktiskt vunnit en också, i dam-serien.
Tur att WO finns, kommer nog att användas tror jag.
Igår och idag är jag gräsänka. R är i Klövsjö och spelar golf med oldboysen. Men det innebär ju bara jobb för min del, mycket har ju kommit efter då jag semestrat i 14 dar.
Försökte besöka min storasyster igår, men där var ingen bil hemma och inte läser jag nåt om henne här på nätet heller. Hon är verkligen borttappad! Då tröstade jag mig med en liter jordgubbar och 3 hg bigarråer som fick bli min lunch och middag igår. Gott var det även om magen blev lite i olag....
Ha en skön dag, nu ska jag mentalträna lite få se om jag kan få till det i dagens match.

Kommentarer

Brittis sa…
Storasyster var bara till Clas Ohlson för att köpa en batterieliminator till routern. Men inte hjälpte det, inte. Du hade verkligen varit välkommen.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!