Tänk! det blev en långpromenad i dag oxå!

En skön dag med lunch, räksallad, nere på Södergården (eller vad det nu heter gott var det i alla fall). Sen koll om miljonerna ramlade in, men icke, det blev väl bara en hundring eller så. Jag gick för att kolla champinjonerna men där kammade jag noll. Hade iaf kameran med, så det blev några bilder även om de bästa (allt är relativt) kom till här hemma på gården.
Sköldpaddsörten som var årets perenn för ett par år sedan är visst vacker, men ack så sen. Tur att inte snön har kommit ännu, för idag var första dagen för att få se den utslagen.
Den sköna Rikard Sjöberg beskådades på Postkodmiljonären, därefter lite Kändisdjungel - tack och lov är den slut nu men både Karlpetter och Jannike imponerade på mig - och sen en urusel film som jag precis har slutat titta på. Ska snart gå och sova, för imorgon väntar 18 håls-match i Leksand och då vill jag gärna göra bra ifrån mig.

Kommentarer

Brittis sa…
Du borde zappat till "Här är ditt liv" med Jan Eliasson. En höjdare! Men det blir väl repris.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!