Trodde att vi skulle få matgäster idag

men de har åkt hem redan. Mycket beroende på lilleman som vaknade TIDIGT i morse. Då räcker inte orken så länge.
Han var med på hockey igår, men vi åkte hem efter två perioder. Då hade han fått nog med rödkantade ögon och magen full av popcorn. Det gjorde mig ingenting, Leksand hade gjort sina fyra mål (och vann slutligen med 4-1 mot Troja-Ljungby) och jag kunde åka hem och se en liten snutt av Idol. Inte mycket att se det heller, men man måste ju hålla sig ajour med något iaf.

Idag var taken uppe på Lerdalsberget vita! Och vädret är grått och trist, kallt också påstår de som varit ute.
Jag måste skaffa mig tunna fina torgvantar så att jag kan fota även när det är kallt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!