Vilken lycka

att vi har fått simhall här i byn! Nu har vi badat där tre gånger och jag har simmat 500 m varje gång. Det är varmt och skönt i vattnet så förutom att vi simmar så bubblar vi i bubbelpoolen och bastar. Verkligen något att rekommendera.
Blir lite schack och matt efter men jag sover gott då iaf.
Först så tyckte jag att det var helt galet att ha en sån anläggning här, när det finns i Leksand och i Mora, det tar ju inte mer än 20-40 min att ta sig dit. Men visst är det både skönt och bekvämt att ha det på hemmaplan. Det blir av då. Och ett behagligt sätt att motionera på.
Jag fortsätter att äta Annas mat, som jag skrivit om tidigare. Gott och effektivt. Har ingen längtan efter kolisar heller. Och hör och häpna! Jag äter tre mål mat om dan, det har jag inte gjort på evigheter förut.
Nu ska jag kolla inlåst! (Provade att ringa A förut, men det var upptaget, är du vaken sen så plinga då!)

Kommentarer

Brittis sa…
Tänk att jag inte varit i simhallen fastän jag bor så nära! Det får jag ändra på.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!