Äntligen visade sig solen

och temperaturen var härliga +10. Kändes precis som vår med fågelkvitter och ljummen luft. Packade fotoväskan och iförd funktionella skor, så styrde jag kosan mot metropolen Rättvik. Det blev en hel del bilder efter vägen, men huvudsakligen skulle jag fota 'arkitektur' och jag hade utsett Karlsvik för detta ändamål. Den byggnaden har, förutom gamla anor, väldigt vackra pelare på ovansidan och en vacker trapp mot sjösidan.

Jag lyckades också få en bild på far och dotter som matade änderna. Sen mötte jag Marit med familj på promenad i 'vårsolen'.

Kommentarer

Brittis sa…
Men .... Är inte arkitekturfotandet redan över och bilderna hänger på Hemköp? Härliga bilder i alla fall.
Brittis sa…
Jättesnygg ny logga

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!