Efter badet

middag med tillhörande vin. Jajaja jag vet! Inte vin varje dag, men watersooi fordrar faktiskt det. Det blir för mäktigt med brödet annars! Åsså blir det så intressanta samtal.
Vi har badat, jag har simmat 20, 22 eller 24 längder. (Då hade jag inte druckit vin, svårt ändå att hålla räkningen) Det innebär allt från 500 till 600 meter. Blir iaf andfådd. Fösökte sen fika hos syster Brittis men där lyste alla lampor men ingen var hemma och vad gör man då? Jo äter middag och dricker vin, allt för att trösta sig i ev elände.
Kan iaf meddela att både R och jag har fått nöffnöff-sprutan idag. Inte gjorde det ont heller och ännu är vi inte sjuka....

Kommentarer

Anonym sa…
*tummen upp* för sprutan! /A
Brittis sa…
Var en sväng till Borlänge. Christer var väl så nervös för sitt läkarbesök samt spruta att han glömde släcka ljusen när han åkte.
Anonym sa…
Jag mötte kerstin på vägen i till luckan,har du fått sprutan,nej,då tar jag undan som du får av mej sedan,det kallar jag service
CH
M sa…
Inte levande ljus hoppas jag?!?!
Brittis sa…
Varenda lampa i lägenheten var i on-läge när jag kom hem.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!