Ett jättegrattis

till vår pappa, er morfar som idag skulle ha blivit 98 år!
Visst är det märkligt, i mina ögon är han fortfarande sisådär runt 70, men snart 100 år sen han föddes!! Det bevisar ju att även jag (och du) har blivit äldre. Men han lever fortfarande i mitt minne! Kram på dig, pappa! Och puss. Och detsamma till mamma!

Ett grattis - lika stort - till alla våra Lisor som har namnsdag idag! Stora kramar från Tina.
Vi firade med tapas från Bruntegården - smaskigt (och lite dyrare än varmkorv från Lojsan) efter badet. 500 snabba metrar idag igen i 34gradigt vatten. Härligt.

Kommentarer

Anonym sa…
Å vad jag vill ha den där bilden i en fin ram att ställa nån stans på ett väl valt ställe... Saknar dem båda... /A

o du den äldre Lisan har fått grattis både per mail o på FB, så du vet.. ;)
Brittis sa…
Åh så trevligt att se dom på bild så där. Dom är båda verkligen saknade. Hoppas de gläder sig i sin himmel.
Mamma: dom är inte i himlen. Dom är ju här i kring oss. Speciellt inne på Alex rum *ler*
Gunilla sa…
Hälsa dem så gott från mig.
Jag saknar dem också...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!