Har bloggen blivit sämre?

Min blogglista uppdateras inte och jag förstår inte varför. Det gjorde den ju tidigare, men säkerligen så håller de på med att göra 'förbättringar' på nåt annat ställe och då blir det galet nån annan stans (vilket konstig(a)t ord, ska det vara ett två eller tre?).
Sitter här och häckar, det är grått och trist ute, snön är på väg bort, både bra och dåligt, Rolf ligger och läser och jag har spelat juvelspelet så att jag är trött i armen! DÅ har jag det trist! Kanske jag ska ta till penseln?........ har ju fixat till staffliet, ja inte jag förstås utan R på min beställning. Testa akrylfärgerna lite???... mmm, kanske det. Kameran lär inte fungera i det här ljuset, inte ens med bländare 2,8.
Har iaf städat en låda i köket, har bara trettioelva kvar.
-----
Nu har jag ändrat lite i blogglistan, så vill just DU stå högst upp, se till att byta bloggrubrik!

Kommentarer

Brittis sa…
Brått o trist. Ja det kan man gott säga

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!