Ingen föreställning på måndag

läste jag precis hos Nanna&Co. Så sant.
Var på målningen idag. Försöker lära mig slarva. Det är jag i och för sig bra på när det gäller hemmet med städning och kläder och sånt, men inte med målarpenseln.
Sen har jag ägnat hela kvällen åt att fixa bilder till Siljanscupen, 3 st, och till nästa hängning på HK. Phu vilket jobb. Har konstaterat att min organisation av bilderna inte är den bästa. Måste nog börja från början igen....
Sitter och lyssnar på hur regnet vräker ner här ute. Ingen snö i alla fall.
Bilden här tog jag igår när vi var till Granberget (Leksand) och tittade på slalombacken. Fantastisk utsikt!

Kommentarer

Anonym sa…
En liten föreställning blev det ju ändå, en bild... eller det kanske kallas utställning.. ;) /A
Brittis sa…
Ska kika på bilderna på HK när de kommer upp.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!