Inget fotoväder idag

eller rättare sagt, ingen tid för fotande. Jobb på förmiddagen, och festligt värre var att jag totalt missat att det var lönedags. Så när en arbetskamrat frågade om jag hade skrivit ut löner såg jag helt frågande ut, det var ju fortfarande början av november! Ooops, det blev bråttom. Men jag fixade till det och lönen kommer att finnas på kontot på onsdag - den 25e! Helt sanslöst vad tiden går fort. Sen hem och tog en lunchmacka för det blev bråttom igen, men den här gången till Måndagsmålningen. Jag håller ju på att träna mig i slarv, - när det gäller målning, på ovriga områden är jag fullärd! Försöker få lite lätthet i bilderna, om jag lyckas vet jag ej, men det är kul iaf.





Några av mina försök med akrylfärger, ansiktena är 'bara' målade, de andra i sk skiktmålning.


Kommentarer

Anonym sa…
jag gillar pippin!!/G
Brittis sa…
Mycket bra målningar. Ansiktena för tankarna till "Skriket".
M sa…
Håller med G, fågeln verkar jättefin!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!