Om Facebook och bloggande

Med anledning av Brittis inlägg om FB.
Det går rasande fort med utvecklingen just när det gäller IT. För inte så längesedan så var det hemsidor som gällde, tror inte att det är lika populärt numera, de kostar och är lite omständligare att hålla aktuella. Nej, jag tror på bloggen och att den ersätter hemsidan - gratis och inläggsmöjligheterna/kommunikationen med kunder/vänner är ju förträfflig. Men för småprat, egentligen utan adress till någon särskild men möjligt för vem som helst att svara på, då är nog Facebook det som kommer. Gott eller ont? Who knows! Rätt kul - men vanebildande att spela är det iaf! Kan ju ändå inte vara svårare än att sluta röka och det lyckades jag ju med för läääänge sedan. Inte för att jag har tänkt att ge upp farmandet än på ett tag, blir ju 'panschis' om ett par månader.....

Kommentarer

Brittis sa…
När du blir panchis blir det nog mer bloggande också. Varför inte sprida de guldkorn du samlat under ett långt, händelserikt liv?
Brittis sa…
Nu ska jag stjäla ditt fiskrecept.
Jag sa…
Det blev väl gott?!
Brittis sa…
Super. Robin tog för sig 3 gånger.
Jag gjorde det oxå idag. Fisken alltså. Alex: Nja. Cazzie: Gott. Jag Mums. Men jag (som vanligt) modifierade det lite.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!