Varning varning Storebror ser dig!!!

Idag har vi varit till metropolen Mora och beställt nya pass - utifallatt....
Gubens pass var förbi och mitt räcker ett par veckor till. Det var synd för jag såg ju riktigt bra ut på det sista passet, ingen kände igen mig!!!! Nu är jag tyvärr mer lik mig, ändå fick hon ta om bilden fyra gånger för jag stirrade sa hon. Man fick lämna fingeravtryck också. Så nu finns jag för alltid i polisens register med fingeravtryck och allt. Synd att jag är identifieringsbar på bilden...

Idag kom det en hel radda med små självlysande figurer gående över golfbanan - tyvärr fick jag inte en bild när de gick på led, men de är söta så här också! De lyste sannerligen upp höstmörkret.

Kommentarer

Brittis sa…
Vilka små ljusväktare! Härliga.
Du är nog bra på fotot. Du har bara för höga krav. Ska kolla när vi ses och komma med en kommentar.
M sa…
Har du vaccinerat dig då????
Jag sa…
Not yet, but tomorrow, I hope!
Jag sa…
...och passet! Det visar jag ALDRIG! å fingeravtryck.... blää
Jag sa…
och mallan! Faster Kristin var frök i den här gruppen men hon ville inte vara med på kort...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!