+25 i vattnet

ar det sakerligen. Har tillbringat fm pa solstolar pa stranden. Blev lite rod iaf. Efter lunch och ett glas vitt, sa tog vi en taxi till Old Down Town och blev skinnade pa en 50/lapp. Nastan ett Rolfino-trick! Imponerande faktiskt.
Har inhandlat lite skrammel till G! Saker pa att hon blir helnojd - funderar starkt pa att borja dansa sjalv faktiskt.
Igarkvall gick vi till sangs fore 20.30 och jag tror att jag somnade pa direkten. Iofs vaknade jag vid midnatt och sen i halv2-tiden, men det var skont! Behovde nog detta tror jag.
Morgondagen ska bli beduinernas dag och kamelridningens. Ska bli skoj. Daremot har vi inte haft tillfalle att besoka nagra kungagravar. Lite synd, men det kanske blir nagon mer gang. Temperaturen har ar fortrafflig maste jag saga - shorts pa dagen och en kofta pa kvallen.
Men snart ar veckan over....

Kommentarer

Brittis sa…
Det låter som om ni har det bra och kommer hem utvilade
Gunilla sa…
ÅH vad härligt det låter! Och så nyfiken jag blir?!
*nyfiken, nyfiken, nyfiken*
'Mycket vill ha mer.. köp ett till!! I vinrött/purpur?.. Gud så spännande! Självklart betalar jag,... men inte övervikten på planet! Jag vet ju att de väger en del.
Brittis sa…
Tid hos frissan är fixad. Måndag kl 15.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!