Annu en dag i solen

Idag har vi varit ut till ett korallrev och tittat p[ fiskarna och korallerna genom en glasbotten / alltsa, vi satt inte och tittade rakt ner utan det var en underv[ning p[ b[ten som hade v'ggar av glas! Maffigt! Tyv'rr hamnade jag p[ 'fel' sida s[ jag s[g inte s[ mycket som jag hade ;nskat. Men som sagt, maffigt var det anda.
Jag har sovit daligt har nere, beroende pa alla myggbett och antligen har jag fatt hydrocortisonsalva. Men jag vaknade fore boneutroparen (han borjar kl 5!) och sov just inget mera. Darfor var det skont med en powernap pa stranden pa em. Nu har det vankats eftermiddagsfika med pannkakor och chokladsas. Mums. Men det ar daligt med servicen fr[n Rs sida, jag vill ha vin!!
Ha det sa gott! Vi njuter av sol och salta bad.

Kommentarer

Anna sa…
Härligt att höra ifrån er.. här är det fortfarande minusgrader o det faller några vita små små flingor... Precis hemkommen från luciafirande på E:s dagis - min lilla pepparkaksgubbe var så fin! /A
M sa…
Pannkaka och chokladsås?!?! Ni försöker verkligen bygga upp julstämningen hör jag... (not) :) Nu har vi 10-15 cm vitt här!
Brittis sa…
Vitt här också. Var ute kl 7 och skottade nästan hela hela gården. Men det var härlig väder. Snöade lite, var lagom kallt och snön var fjäderlätt.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!