I v'armen

Nu sitter vi har i Hurghada och njuter av den egyptiska solen och varmen. Lite logn ar det, det ar morkt och vi har precis atit middag som smakade riktigt gott. Finns lite allt mojligt att prova pa.
Vi sov fran kl 9 i gar kvall, var jattetrotta, och vaknade med massor med myggbett i morse. Har besokt apoteket for att forsoka fa bot. Tur nog har jag med myggspray, ska parfymera mig rejalt ikvall. Annars har vi badat i Roda havet, namnet ar en logn, det ar medelhavsblatt! Riktigt vackert ar det och solen stralar fran en klarbla himmel. Nu maste jag kolla hur det gatt for Leksand i gardagens match. Ni far ha det sa bra allesammans det ska vi. R har gatt och hamtat ett glas vitt vin at mig. Det ar drickbart, men GT smakar varre an hembrant!
Kramar

Kommentarer

Brittis sa…
Sköt om er och ha det riktigt gott.
Anonym sa…
Ja, vi har snö på backen -4 grader...julgranen är hämtad & era barnbarn får återigen julklappar av er trots att ni inte är hemma o fixar det.. ;) Hoppas ni njuter av värmen o solen..det skulle jag ha gjort... Kram A
M sa…
Med tanken på den "inkluderade" GT:n får vi hoppas att ni inte drack upp all medhavd sprit på bänken på Arlanda!? :) Puss och kram - det snöar även här!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!