Kamelridning

a usch och fy! Nara att jag stod pa nasan nar den fan reste sig. Han gar ju upp pa bakbenen forst och de ar hoga! Sen frambenen och jag undrar om de inte ar ledade pa flera stallen. Nej inget for mig men beduinbyn var mycket intressant! Vilka kunskaper de har (men ingen skolgang) tex var man hittar vatten, naturligtvis ett maste i oknen. Nu vet jag ocksa - hitta en akacia och 50 m darifran graver man ett inte alltfor litet hal, dock inte sa djupt, vet inte riktigt hur mkt. Dar hittar man iaf vatten, s[ nu vet ni det. Dessutom ar akacian ett onsketrad och haller man i det och onskar nat sa gar det i uppfyllelse. Later nat va?
Idag har Faraos hamnd drabbat mig men inte sa farligt, det var nog bara ett skramskott och jag hann till toa.
Borjar bli lite brun pa kroppen och benen men facet ar blekt annu - tyvarr! Ska pressa i morgon.
Sag att Leksand leder med 7-3 just nu, skont!
Ska kolla runt lite pa era bloggar ocksa, sa jag vet vad som hander. Och tack BM for tt du fixade tiden till mig! Jag maste klippa atminstone luggen, sa jag ser Sverige iaf.
Maste beratta att jag var uppe med tuppen i morse - kl 6! dA gick jag ut for att ta lite kort men kom precis i bortmedmoskitsprutet. De lagger dimrida pa hela hotellomradet, forst ena sidan och sen andra. Ser snyggt ut, men jag undrar vad det ar egentligen? Kanns inte sarskilt halsosamt. Nu vill jag bara ta kort pa en moske och alla skorna utanfor. Sen kan jag aka hem....

Kommentarer

Anna sa…
Här är det rejält med snö så ni vet vad som väntar när ni kliver av planet... =) /A
Brittis sa…
- 13 grader f n.
Välkommen hem.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!