Längesen jag plitade ner nåt

på den här sidan - av olika orsaker. Ibland blir det så där!
I dag var det vackert ett kort tag, kallt och frostigt, men sen kom dimman tillbaka - trist. Vi har iaf varit och badat, fikat hos syster B och jag har gjort bort mig GRUNDLIGT! Nog om det, får försöka glömma och hoppas att jag blir förlåten.
I morgon ska jag försöka göra bokföringen klar, är ensam på jobbet då och då kan det bli nåt gjort kanske. Om jag nu inte måste skörda.... haha!
Sen väntar jultallrik i morgon kväll och julbord på lördag. Så skulle den här julen kunna bli en veggojul, men då blir det väl protester.
Måste gå och köpa mig en jacka också, glömde min svarta i Sollentuna i söndags. I och för sig är det bra, då MÅSTE jag göra slag i saken. Har pratat om det i ett par år nu. Men jag har dammat av min 'fuskpäls' - R börjar säga att den är snygg, månne det beror på att han är snål? - och konstaterar att den säkerligen är uppåt 20 år gammal liksom mina andra ytterplagg! Ingen kan påstå att jag är dyr i drift iaf.

Kommentarer

Brittis sa…
Den där fuskpälsen är det väl dags att byta ut nu. Det är 30% rabatt på H&M om du har medlemskort.
Hann du skörda dina morötter på Facebook? Eller hade de ruttnat innan du kom hem till datorn?
M sa…
Hann du köpa någon ny jacka innan den glömda kom till rätta?! (Kanske var dumt av mig, men pappa verkade lättad...!) :)
I sa…
kunde tro det! Jag hann ju inte.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!