Sista dagen

idag har vi suttit vid poolen, d[ det blast in sand fran nan oken nanstans. Det har anda varit OK vad galler temperatur, men i vattnet var det bara +20 sa jag holl mig torr, sa aven faderskapet.
En tur pa stan for att kolla alla skor utanfor mosken men jag vagade inte ta nan bild, de vill ju inte garna vara fotade, inte ens skorna! Sen fikade vi pa ett kaffehus, och tack och lov, killen var jattetrevlig - forst hallde han ut mitt kaffe latte pa en annan gast och sen glomde jag (som var utsedd att halla ordning pa reskassan) kameravaskan - obs utan kamera! - kvar pa fiket. Nar jag kom pa det efter nagra hundra meter, blev det panik forstas och Rolf skulle rusa tillbaka. Da motte vi fikakillen med panik i blicken och min kameravaska i handen. Tack och lov, vi fick den tillbaka! Arliga egyptier! Nu har vi atit sista middagen har, bara frukost kvar, i morgon vid 12 (11 sverige-tid) sa hamtar bussen for avfard till Arlanda och ett snoigt sverige har jag forstatt.
Men fore hinner vi pressa pa brannan lite till..............
Vi ses!
Ps. De klar julgranen har och hanger upp alla dekorationer, en underdrift att saga OVERDADIGT!

Kommentarer

M sa…
Välkomna hem! Som sagt, hoppas ni har en spade i bilen för här är det snö!!! :)
Brittis sa…
Vi vill ha rapporter om resan - snabbt.
mita sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mita sa…
Hej Inger ! Klart att du får ta en bild ! Jag har alltid tid :D det är bara att ringa. Kram på er och God Jul <3
//Linda

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!