Jag har problem

med huvudvärk hela tiden. Nja, det var lögn. Jag mår bra när jag sover och när jag vaknar. Hyfsat när jag står men det går inte särskilt bra att sitta. Lite problematiskt när jag gärna vill sitta framför datorn och ibland se på TV. På jobbet däremot går det riktigt bra. Antar att det är nåt galet i ryggen (som jag hade för 1? år sedan, då kunde jag bara ligga) och att min sittställning på jobbet är ganska OK. Det är väl bra att inte sitta framför datorn så jäkla mycket, men jag vill ju fixa lite med bilder och sånt också. Få se om det ger sig så småningom, annars blir det ett besök hos Wallentovski, så gjorde jag ju DÅ!

Kommentarer

Anna sa…
Ja, dumt vore det ju att anamma talesättet "Mota Olle i grinden"
Kram A
Brittis sa…
Varför inte se över ergonomin vid din dator? Jag skulle i alla fall får problem om jag skulle sitta så som du gör vid din dator hemma.
Gunilla sa…
Nåt med nacken? Det brukar ge huvudvärk?. Se till så du håller dig varm..

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!