Så är han på väg nu då

Har precis lämnat R på stationen fvb Örebro. Nu är det bara att hålla tummarna!
Själv åkte jag direkt hit till jobbet, lika bra det som att sitta hemma och fundera. Dessutom kanske jag får lite gjort här, jag har ju massor att få färdigt den här veckan. Sen ska jag ta det lite pensionärslugnt. OK, kanske inte före mitten av feb., men sen iaf.
Igår 'tränade' jag på att köra fyrhjulingen med snöblad. Lika svårt är det säkert utan snöblad också, hade lite problem med att hålla gasen (haha! det lät kul). Man måste använda tummen för att gasa och det är inte så lätt som det låter. Hoppas att det inte kommer nån mer snö i år, för det kommer ju an på mig nu att få bort den.
Nej, nu ska jag jobba lite. Och håll tummarna nu - i morgon iaf!
----------------
Skrev det här i går men av någon orsak så hamnade det på Spara istället för publicera.
Han har kommit fram, fått eget rum och installerat sig. Låg i sängen och tittade på TV och hade allmänt behagligt när jag talade med honom igår kväll. Ska hålla tummarna och tänka på honom hela dagen idag!
Hoppas bara att jag inte måste köra bort snö - det är svårt som det är men med tummarna mitt i handen blir det nog omöjligt?
Återkommer

Kommentarer

Anonym sa…
Du är duktig mamma som ändå försöker trots tummarna... ;)
Brittis sa…
Allt väl, hör jag. Med snöskottningen också. Jag försökte ringa men du var nog ute och plogade då.
M sa…
L tyckte vi skulle anlita dig med 4-hjulingen häromdagen! Sen lärde ju jag mig att köra skoter hos farmor i helgen, så nu föreslog jag för barnen att du och jag kunde ha tävling - jag på skoter och du på 4-hjuling! Gissa om barnen jublade! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!