Midsommarafton



Vi hade ju vår sillfest i onsdags och det avlöpte ju väl. Sillen hade gått till i Tina så det serverades ett antal inläggningar, silltårta och jordgubbstårta. Trevliga gäster hade vi också och vi kunde absolut inte klaga på vädret - det var underbart! Så gårdagen gick åt till disk och plock och idag tar vi det lugnt. Förresten, igår skulle jag fota guckuskon och när vi kom dit och jag skulle ta en kanonbild förstås, så var kameran svart! Det var bara att åka hem och ladda (min ekonomiska sida har länge förbjudit mig att lägga ut 6-800 på ett batteri, det här funkar ju, så jag har bara ett eneste!). Så idag var det dags igen. Med nyladdat batteri och kameran i högsta hugg så for vi till Born, där 'skorna' står precis i diket. Jodå, jag fick några bilder men bara 15 st, sen var batteriet tomt igen. Och idag är Clas Ohlson stängt, Expert hade inga så jag får nöja mig med bara några ynka bilder om vi kommer ner på majstångsresningen i Rättvik! Gissa om jag ska hänga på låset på Clas-Olle i morgon....

Kommentarer

Anonym sa…
Hur ska du kunna det när du får "främma´t"? Hänga på låset till CO, menar jag.
Tjusiga bilder förresten.
//Storasyster

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!