Nationalda'n

fick oss att lämna Tina. En chans att ta några andra bilder än bara blommor. Trodde att det skulle ställas in på grund av en rejäl regnskur, och trots att det såg tunt ut vid samlingen vid Enån, så blev det ett hyfsat tåg med Mora Blåsorkester och några tappra i de vackra dräkterna som fick bära fanorna. Birgit Carlstén talade så kloka ord; Den kastade stenen, de sagda orden och stunden som aldrig kommer igen, kan aldrig göras ogjorda. Så sant - och hur många gånger har jag ångrat ord jag sagt och alla gånger jag inte sa/gjorde det rätta när just STUNDEN var där? Massor! Hon var i alla fall en duktig talare. Här får hon en Rättvikshäst av Åsa Björklund.
Jag träffade några bekanta där också...
Fler bilder finns på Flickr

Kommentarer

Anonym sa…
2 av tjejerna verkar bekanta.
CH
Brittis sa…
Instämmer med föregående talare.
Birgit Carlstén hade jag velat lyssna på. finns talet att lyssna på någonstans?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!