Lycksele

Idag har vi anlänt till Lycksele, solen skiner och inte en gnutta snö!
Vi har spelat golf i Arvidsjaure, en riktigt läcker bana, ingen mygg, mycket vatten och jag VANN! Det var nog mer tur än skicklighet och Rolf har spöat mig tidigare så det var mest för att jämna ut ställningarna.
Har badat i Järvträsk - det finns mycket träsk häruppe - och tvättat håret. Oh dear, så skönt det var. Jag känner mig fortfarande fräsch trots en renskavspizza och två glas vitt vin. Vi har det skönt här på golfklubben och planerar att spela 18 hål i morgon bitti för att sen fortsätta till Åsele och 18 hål där också. Hoppas att vädret håller i sig, men enligt tidningarna så ska det vara OK.
Det blir ingen golf i Klövsjö på tisdag, så vi kanske anländer hemmet lite tidigare. Men mina vänner, andas inte ut ännu! Man vet aldrig....
Har hört att det är varmt över hela landet så även ni har del av sommaren. Visst är det härligt!
Kram

Kommentarer

Anna sa…
Verkar som ni har det hyggligt bra på er resa.. själv har jag nedräkning! Kram till er båda
Brittis sa…
Passa på att spela på alla banor ni kommer åt. Det blir härliga minnen att gotta er åt i vinter.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!