Nu snart har vi medlut

nja, så är det väl inte riktigt, men vi har nu bara ca 8-10 mil kvar till Gällivare och sedan bär det av neröver - utan brådska förstås.
Gårdagens 'radiotystnad' berodde på golf, 2x9 hål i Piteå och sen resa till Luleå GK. Efter all frisk luft så var vi jättetrötta så sängen kändes extra skön i går kväll. Men tack vare midnattssol så är det svårt att veta när man ska gå och lägga sig så det är ingen ordning på sängtiderna. Jag vaknade kl 4 i morse, full sol och då var det svårt att somna om. Som tur var hade jag köpt en bok 'Min bästa väns dotter' eller nåt sånt heter den. Den läste jag med förtjusning ända tills jag kom till sidan 198, då kom sidan 162, 200, 168, 204 osv. Ingen ordning alls alltså. Så nu vet jag inte hur hon blev ihop med Luke, fan också, men Nicholas tar hon nog tillbaka och nu är sidórna iordning igen... Ser fram emot en ljus natt.
Har inte tagit så många kort, måste säga att Norge passar bättre på bild, här är bara skog och mygg.
Idag har vi åkt från Luleå till Haparanda, så nu har jag ätit hamburgare där iaf! Vi spelade förstås golf i Luleå först, men bara 9 hål. Det är perfekt. Just nu sitter vi i Tjottahejti någonstans på väg mot Överkalix och sedan Gällivare. Har ätit vedrökt karré och coleslowe och mozzarella med tomat - skitgott. Rolf har badat i sjön härutanför.
I alla fall lever vi kungligt! Har köpt engångs av allting utom besticken och dem diskar vi som kungen gör - TORRT. Använder hushållspapper!
Vi har det jättebra och just nu så kommer det några regnstänk, men det kvittar för det är så mycket mygg att vi iaf inte vill vara utomhus.
Hörs

Kommentarer

Brittis sa…
Låter härligt. Lite regnsmatter på husbilens tak. Då känns det rogivande.
Men varför avverkar ni inte Treriksröset när ni i alla fall är i närheten?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!