Samma dåliga fart på bredbandet

idag också. Trots att vi sitter i Arvidsjaure som är ganska stor stad/ort.
Vi är båda trötta förstås, för i går kväll hamnade vi på en rastplats tillsammans med en man från Lappland och ett par ifrån Skåne. Hela Sverige representerat alltså. Vi hade jättetrevligt, delade en skvätt vin och satt uppe till kl två! Fick alltså uppleva midnattssolen i år också. SÅÅ mysigt hade vi, men det innebar att vi måste stanna ganska länge på rastplatsen innan den där 'skvätten' var förbränd. Nu har vi i alla fall tagit oss hit via Storforsen, ett 82 meter högt fall i Pite-älven. En härlig upplevelse. (märklig svenska - vi föll inte i älven utan har åkt husbilen såklart!)


Tänk! jag lyckades fånga träskfolket på bild - lite punkstajl tycker jag!

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som om ni har det bra! Härligt! Ingen brådska tillbaka - änglatrumpeten växer som aldrig förr! Nåja, den har knoppar i alla fall! Kanske jag får gröna fingrar till slut jag med??

I morgon har svärmor erbjudit mig barnvakt! Hon tycker att jag är i behov av en "rotblöta" och svägerskan ska ju ha inflyttningsfest... Vi får väl se om jag orkar vattna blommorna på onsdag?!
mamma sa…
ge dem en extrados idag då! Och ha det så kul. Var glad för svärmor och krama ungarna

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!