v36 är snart till ända

och hösten är här!
Jag måste erkänna, jag har lagt ner MASSOR med tid på golfbanan. Spelat måndag, tisdag, onsdag, torsdag, ska spela idag också. Kroppen mår prima men spelet är under all kritik. Möjligen beroende på att kroppen egentligen är sliten. Men kul har jag!
Rolf jobbar på kansliet utom igår då vi spelade bästboll. Av oss var han bäst förstås.

Märkligt att jag inte kommer igång med spelandet förrän det börjar bli sent på säsongen? Jag skulle nog bli betydligt duktigare om jag tränade lite annars också.

Nu har jag iaf investerat i nya skor. Golf-sådana förstås. Men jag är utan joggingskor också, R har limmat sulan minst två gånger hittills. Skobristen beror på att mina fötter inte är av denna världen. Skorna klämmer mig därfram och skaver därbak - jag har alltså jättesvårt att få nåt som passar. Och halkar de upp och ner på hälen så sliter jag ut fodret baktill och då måste jag sätta på compeed på hälen och häfta i skon...
Gå barfota då, är det väl nån som tycker! Gissa hur ömfotad jag är på undersidan! Oerhört!

Nu är det snart dax för dagens runda, håll tummarna för att kroppen, knoppen och hälen håller!

Kommentarer

Brittis sa…
Det låter härligt mitt i allt slitet. Jag önskar dig lycka till.
Brittis sa…
Åh, vilken underbar bild. Den andas frid, ro och tidig morgon.
Gunilla sa…
drömmande bild.. vackert!!
Men väldigt mycket höst..*suck*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!