Brr!

Smällkallt idag igen även om det verkar gå åt rätt håll, det är bara -15 nu!
Ska åka till Rvk och inhandla oxfilé. Har fått beställning på oxfilé med beasås och klyftpotatis. Det ska bli! Måste komma ihåg persiljan också till såsen. Sen tror jag att det blir en grillad tomat med chevre kanske, ja vi får se. Måste ju fira att R har gjort sin sista behandling idag och nu får jag hem honom. Det känns riktigt skönt, är inte så kul att vara ensam för jämnan. Lite lagom är väl OK, men inte flera veckor i sträck. Men det fordras mod att ta sig ut i kylan. Och slarvig som jag är så har jag inte haft motor/kupévärmaren på heller.
Efter lunchen, vid 12 ungefär, ska jag ställa bilen vid stationen för att R ska kunna hämta mig efter bowlingen. Han kommer vid 14.30
Nej, nu måste jag åka!

Kommentarer

Brittis sa…
Ni gör alldeles rätt. Fira på, bara. Ni kan knappast hitta på ett bättre tillfälle.
Gunilla sa…
Välkommen hem igen, Rolf!!
Jag har saknat din ljuva stämma :o)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!