Nu går vi mot ljusare tider!

Det är inte så dumt med vardag igen. Det kommer ju att 'lutta' med mot våren och det har jag inget alls emot. Vi har haft varmare igår och idag, -8 ungefär. Det är ju skönt.
Juldag och halva annandagen firade vi ju i Sandviken och jisses, så mycket snö det var där. Och mer kom det igår. Här hemma är det måttligt och det räcker bra att åka skidor på om man nu vill det. Men det var en trevlig helg och roligt att vara alla tillsammans, även om jag var redigt trött igår. Jag har ju haft en minst sagt orolig mage som har stört mig även nattetid, allt tack vare medicinen tror jag. Men nu känns det som om det blivit något bättre. Har slutat med Betapred eller vad den nu hette, har bara Doxyferm några dagar till. Men faktiskt så har hostan släppt och när jag nu hostar så har det effekt. Skönt! Tur att jag väntade med läkarbesök till efter Egypten - där blev magen i olag ändå.
Nu ska vi ut och åka! Hej

Kommentarer

Brittis sa…
Vänta med läkarbesök och slå två flugor i en smäll ...! Du är bra effektiv, du, syrran.
Gunilla sa…
kan Sandviken ha mer än vi? Omöjligt!!
VI ÄR ETTA ELLER TVÅA I SVERIGE!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!