nu ska här vårstädas!

Julen med alla tillbehör ska ut och jag hoppas att alla förkylningar och flunsor följer med. Har varit klen sedan 15 november - först hosta och snuva då jag fick hostmedicin som inte hjälpte, efter en vecka så blev det penicillin och astmamedicin, fortsatt hosta och förkyld och till råga på allt så fick jag flunsan i går, kräktes (ovanligt för mig) men bara en gång, sen sov jag i ett helt dygn. Men nu får det faktiskt vara nog. Två månader räcker bra!
Imorgon börjar vardagen igen, då måste jag jobba lite.
Annars har helgerna varit OK om man då bortser snorandet från både Rolf och mig. Att det har varit alldeles för kallt, det är jag inte ensam om att tycka, men idag har jag faktiskt varit utanför dörren i nästan en halvtimme utan att frysa. Det var riktigt skönt! Skidåkning har vi ägnat massor med tid - vinterstudión med André Pops.

Kommentarer

Gunilla sa…
det är nog klimatväxlingen mellan egypten och sverige som spökat?
Sov mycket och ta väl hand om er, så blir ni nog snart bra.
Stackars små kråkor...
Brittis sa…
Visst har det varit en lugn jul/nyår. Många har hållit sig hemma pga förkylningar.
Men att börja vårstäda nu? Nog är väl det att överdriva?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!