...och vaknar pigg och utvilad!

Härliga sömn! Sovit i ett sträck nästan elva timmar. Underbart.
Sitter här och har varit aktiv på fotoklubbens forum och ska strax gå ner till frukosten. Jaja, den är förstås inte färdig, det får jag göra själv. HAN sover!
Tittar ut på himlen som är vackert rosa och blå. Om jag inte skulle jobba så vore en tur med kameran inte helt fel. Vi får se hur det blir.
Igår var jag i alla fall på gymmet och körde en stund. Nya fina maskiner och härlig inspirerande lokal. Men jag tog det lite lugnt - lat kanske? Nåväl det blir en vända till snart igen. Nyårslöftena du vet... och kampen mot fukten i garderoben, den där som krymper byxorna

Kommentarer

Gunilla sa…
ja, jag har läst Matrevolutionen och fått ny motivation. Men det där med att bli vidjesmal kan jag glömma- JAG ÄTER FÖR ATT MÅ BRA. OCH FÖR ATT MÅ BRA BEHÖVER JAG FREDAGSFIKAT IHOP MED DE ANDRA I KOLLEGIERUMMET. iDAG SERVERADES BROWNIES MED GRÄDDE, FUDGETOPP OCH HALLON.
Så jag kastar in hatten och äter på fredagar och lördagar lite mer som jag vill.. och håller strikt de andra dagarna när jag inte frestas så.
Sen tänker jag nog testa Zumba såvida jag inte får nobben av doktorerna- jag ska krängas ut o in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!