Än håller jag i!

Jodå, har varit på träning idag också. Ska som sagt försöka tre dagar i veckan, men redan nu vet jag att kommande fredag är vikt för tandläkarbesök. Bara tandhygienisten, så det gör väl bara liiite ont när hon petar och sliter....
Kan meddela att årets bokslut är avklarat liksom budget och årsmöte, så nu kan jag i alla fall andas ut en stund.
Har varit på målargruppen i dag också, som vanligt mycket skratt och gott fika. Jag tittade långt efter chokladbollarna som bjöds men jag var ganska ståndaktig! Tog min ostbit istället efter en liten pyttenypa av Brittis boll.
Tycker att det är alldeles för kallt ute, fick elräkningen idag för dec-jan, den slutade på närmare 3000 kronor + nätavgiften. Alldeles för mycket för min smak, men å andra sidan så fryser jag aldrig här hemma heller.

En JÄTTEKRAM på Alla hjärtans dag!

Kommentarer

Brittis sa…
Du var verkligen ståndaktig trots synen av det digra bullfatet. Det hade jag aldrig klarat.
Anonym sa…
Kram kram till Er båda, hoppas ni får en skön kväll inomhus - det är kallt!
/A

P.S Har du officiellt slutat jobba nu då eller kommer du hänga kvar nästa bokslut och nästa o nästa... ;)
Löv jo anyvaj..
Gunilla sa…
DET var inte så dyrt! Vi hade 4800 PLUS nätavgiften!
Och då hann vi binda från 1 december.. Hade vi inte gjort det, hade det blivit ändå dyrare!!
/G

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!