Nattugglan

det är jag det! Nu sitter jag här och är klarvaken, självklart, när jag sovit mest hela dagen. För natten mot idag - tisdag - så sov jag nästan ingenting. Ont i magen och diarré! Inte skoj alls. Tydligen något som går, Rolf låg för ankar söndag mot måndag.
Det var meningen att jag skulle bowla tillsammans med Bad Girls för middag hemma hos Birgitta sedan men av det blev intet för min del. Nej, jag fick roa mig med vad 4an hade att erbjuda; ½8 hos mig, bygglov och House. Det gick ju bra det också. Nu har jag picklat lite med några bilder, men det blir inte bra, så jag tror att det får vara för inatt. Ska väl försöka sova lite i alla fall.
Natti

Kommentarer

Brittis sa…
Stackare! Hoppas det magonda gett med sig nu.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!