Släpp fångarna loss!

Såsom varande prylarnas fånge, så har jag lyckats släppa taget litet! Hade nämligen loppis tillsammans med Lisa nu fredag-lördag. Så väldigt mycket var det inte som försvann, men jag blev iaf av med lite 'hyllfyllare'. Resten blir Erikshjälpen!
Vädret har ju varit fantastiskt och även om det var skönt att vara ute i friska luften och ha rätten att sitta och bara njuta av livet så tar det för mycket tid och det har jag inte alltför gott om. Men det har iaf känts som liite semesterledighet.
Min kropp (rygg och ben) ropar högt efter ledighet och vila! Jag går som en 90-åring, det känns inte så kul. Men ett par magnecyl till frukost, lunch och middag så går det runt.

Kommentarer

Gunilla sa…
Åh vad jag är nyfiken!!
Ta det lugnt med magnecylen- den tar magen!! räcker inte Alvedon.. eller vill du kunna festa loss med vin?*S*
Brittis sa…
Kul med loppis. Så duktigt att du kunde slita dig från lite prylar. Jag saknar er men nu är det väl ingen idé att åka till Rättvik. CCW har ju invaderat och då är allt belägrat.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!