Väderkänslig?

Sitter här och pickar på nya surfplattan och undrar om blixten hittar hit? Jag tror att jag 'snål'surfar på Wiolas uppkoppling och då tar väl blixten henne före mig?
Vi tog en glasspromenad runt fontänen och hälsingland. Himlen var möööörkt blå och det blixtrade rejält, som tur var så hann vi hem innan regnet.
Glassen var god. Visst ja, en tråkig sak. I går fm kom jag ut och såg att lilla pickan var borta! Stulen, shit. Så om någon ser den, regnr JNN667, hör av er eller kör på den eller nåt!!!

Kommentarer

Brittis sa…
Så tråkigt. Hoppas ni snabbt hittar den. Oskadd!
Brittis sa…
Det där med att blixten träffar först hos Viola därför att du snålsurfar på hennes uppkoppling det är ett önsketänkande att ditt snåla samvete. Gå till henne med en blomma och så hoppas jag att ert abonnemang snart kopplas in.;=)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!