1 september....

efter kl 14 är vi inte längre innehavare av Paradiset!
Känsla? Vemod och lite sorg förstås
Det här 'paradiset' känns bra det också så det ska gå bra - bara jag får bredband!!! Fick äntligen besked från Telia att vi ska få det installerat den 9 september, en hel månads väntetid! De har strulat och lovat men tydligen har vi trillat mellan stolarna. Telefonen tog tio dagar och bredbandet trettio - Felia gör rätt för namnet tycker jag. Är det någon som har nåt annat förslag vad gäller telefoni och bredband, så tala om det för mig. Jag är öppen för allt!!

Frukostdags! Hej

Det blev både lunch o middag innan inlägget publiceras - förstås Telias fel!!

Kommentarer

Brittis sa…
Det blir nog full fart på bloggandet när du fått till det. Kram.
Gunilla sa…
ja, det känns konstigt att Tina inte längre hör till.. men.. det blir väl bra. Tror ni får det bättre i metropolen!!
Var ska vi bo nu då?*S* vi kommer ju upp till marknaden.
Några förslag??
Jag sa…
Ja, kom ni bara, det löser sig!
Gunilla sa…
Ja vi kommer men vet inte fre eller. Lö
Jag sa…
Marknad bägge dagarna, välj istället torsdag eller fredag!
Anonym sa…
vi jobbar!!/G

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!