Första gången

som vi har besökt biografen sen vi blev civilicerade, men absolut inte den sista. Vi har sett Jägarna 2 och den var inte så dum. Nu har jag sett hur man tar ur en älg - månntro det är därför jag inte jagar???
Bion var välbesökt, kul!
För övrigt har vi ägnat stor del av dagen åt 'hemarbete' - satt i tätningslister i fönster och dörrar. Det var dags nu innan frosten....Men det ser ut som om vi får vänta ett tag till på gardiner, tyvärr!

En ny pocket har införskaffats; Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist. Har bara kommit till sid 88, ganska märklig bok hittills, en bebis som tar ton! Ska bli spännande att fortsätta läsningen.

Kommentarer

Brittis sa…
Det väntar en pocket rån mig också. Vi ses väl på målningen?
Brittis sa…
Förresten - hör och häpna - CG vill att vi ska gå på bio. Han vill se den där filmen om Lingon och någonting. Jag sade att jag hört att man gråter hinkvis av den filmen och då såg han lite betänksam ut. Vi får se hur det blir.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!