Rättviksveckan

Nu har jag spelat golf - åtminstone försökt! -flera dagar! som alla förstått så har det gått skitdåligt. Nej, ska nog börja med virkning istället. Men jag skyller på vädret, det har regnat rejält, och sen har jag ont i ryggen. Förstås, om golfen gick lite bättre, så känns väl inte det onda lika mycket! I morgon är iaf sista speldagen. Rolf jobbar som funktionär och jag spelar. Rättvis fördelning enligt min åsikt.
Sedan skruvar han panel på eftermiddagarna. Det blir fint må ni tro. Men vi ser fram emot att det ska bli klart, det är nog nu!
Eljocke Lasse har lite jobb kvar här inne, sen ska vi bara njuta?! Eller???
På söndag måste vi gynna Clas i Insjön litegrann. ska ha tätningslist till fönstren så att vi inte eldar för kråkorna.
I morgon em ska vi nog skörda vi druvorna! Mums!

I ugnen står en potatisgratäng på värmning/gräddning, det ska bli middag - en onyttig sådan idag. Få se om det ska bli ändring......

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som mkt sunda tankar ;) jag kan nog hjälpa dig med maskan stolpe ....puss Atom Anna
Brittis sa…
Det är klart att ni ska njuta.
Spara några/någon druva till mig. Det var ju trots allt jag som köpte vinstocken!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!