Jag är gift med en grävskopa!

Idag har han plöjt upp parkeringsrutan! Det är tacknämligt. Han har också avtalat med en 'riktig' skopa som kommer och tar joxet med sig, för att sedan leverera sand/grus istället. Det blir jättebra, vi kan parkera på tomten (den jättestora) och så kanske vi tom hinner med plattor vid entrén innan vintern. Verkar som om den låter vänta på sig och inte mig emot. Det är ganska skönt väder för att vara slutet av oktober.

Själv har jag ägnat mig åt gymmet på fm och så har jag varit och pladdrat hos Måndagsmålarna. Men jag kör en tvättmaskin iaf idag. Har fått torktumlaren så jag måste prova den. Nu verkar det vara ishockey för hela slanten, tur att vi har två apparater, jag ska nämligen se 'den som dräper' kl 21 på 4an.

Vill bara tala om att jag och Brittis var på föredrag igår, CJ Calleman. Intressant, vi ser fram emot fredag-lördag med spänning!

Kommentarer

Brittis sa…
"Den som dräper" skulle jag inte våga se. Det låter farligt. Jag kollade på "Det okända" i stället.
Brittis sa…
... Gott kaffe i er nya kaffemaskin, förresten.
Anonym sa…
Den som därper är läskigt bra tycker jag... att ha en far som får titulera sig grävskopa är inte fy skam, vi ska väl dränera huset i vår - du kan väl boka grävskopan tills dess ;) /A

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!