Så glad jag blir....

Igår hälsade vi på lillebror! Det gör mig så lycklig att se hur bra han mår, han är så glad och pratsam och uppskattar att vi kommer. Avataren han valt på feijan är verkligen rätt - en stor sol! Läkarna har gjort ett fantastiskt jobb och han blir väl omhändertagen på sjukhuset.

När vi kom hem så blev det HK där vi inhandlade två rediga entrecoteskivor, vitlökssmör och lite grönt. Tyvärr är jag lite osäker på stektider så det blev liiite för mycket, dock var färgen helt OK. Bakade varsin potatis också. En sallad till där jag smaksatte med granatäpplekärnor. Smakade bra och jag sov skönt sen.

Lillebror sover alltför lite på nätterna, tror att han skulle behöva lite mer mat på kvällen. Han är satt på lågkalorikost sägs det, varför vet jag inte. Och åtminstone jag sover dåligt (vaknar mitt i natten) om jag är hungrig.

Kommentarer

Brittis sa…
Instämmer till fullo till ditt inlägg. Både beträffande glädjen över brors tillfredställande hälsa och bristen på mat på sjukhuset. Visst måste vårt landsting spara. Men SÅ mycket?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!