Min måndag

Var hos frissan idag, det behövdes verkligen. Var förskräckligt långhårig men det är annorlunda nu - skönt! Hade förmiddagsträning också, sista före semestern?, ja kanske. Måste hinna med några timmar på jobbet också - om jag nu har något jobb kvar. Nåja jag ska iaf sätta in min efterträdare i sysslorna, hur nu det ska gå till. Har lite svårt att skiljas från kneget kanske. Samtidigt har jag varit synnerligen läraktig i konsten att göra ingenting. Dagarna räcker knappt till, ändå gör jag inget.
Efter frissan hälsade vi på lillebror, han verkar pigg tycker jag. Sedan hämtade vi barnbarnen från dagis och fritis och bjöd på tacogratäng, det halkade ner utan problem. Så tack NannaNo för receptet.

Brr. Det börjar närma sig, jag måste snart göra packlista :-)

Kommentarer

Brittis sa…
Saknade dig på målningen.
Bror sa…
"pigg"? Jag har en turbomotor i mig som matas med högoktanig bensin utblandad med nitro !!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!